PELUANG Untuk ANDA

Pernahkah anda terbayang ingin berhenti kerja disebabkan tidak tahan dengan stress kerja? bos yang cerewet? beban kerja yang banyak? setiap hari kerja semakin bertambah? kerja yang berjauhan dengan isteri dan anak-anak? hutang yg tidak selesai? Anda juga ingin hidup yang senang? ataupun ingin menjadi bos? Selalu sangat bertukar tempat kerja? Sampai bila? Macam mana dgn hidup kita lagi 20 tahun? Anda mahu mengubah hidup anda bukan?

Jika hendak mencapai matlamat tersebut, hanya satu program Multi Level Marketing sahaja satu program yang memberi peluang sama rata kepada ahli-ahlinya untuk berjaya. Kerani sekolah, pembantu am, cikgu-cikgu (golongan yg paling ramai berjaya) dan juga pekerja swasta dan kerajaan yg lain telah berjaya mendapat pendapatan dengan angka 5 sebulan! Tidak percaya?

Kaedah bisnes ini mudah sahaja. Sekali sahaja dalam seumur hidup anda, anda cuma perlu mengguna produk dan mencari rakan kongsi seramai 3 atau 4 orang sahaja!

Anda tentu sudah muak dan jemu mendengar program jualan langsung tambah-tambah lagi dengan program Multi Level Marketing (MLM) yang banyak menghabiskan duit orang melayu khususnya. Masuk dgn harga tertinggi RM500 terus dpt buku dan jadi ahli. Lepas itu buku kemana dan barang nak dijual pun kemana. Betul? Saya juga berfikiran begitu. Tetapi sebelum saya mendengar penjelasan dengan lebih terperinci. Fikiran saya jadi berubah. Manalah tahu kalau ada rezeki.

Peluang kejayaan amat terbuka luas untuk setiap orang yang menyertainya. Sayang kalau tidak direbut sekarang. Yang paling berat agaknya orang terfikir sebab program ini kena keluarkan modal yang agak besar. Betul! Memang berat. Tetapi percayakah anda, anda boleh membayarnya dalam tempoh 10 hingga 24 bulan sahaja jika anda perlu membuat pinjaman. Percaya? Saya pun tidak percaya pada mulanya.

Sehingga saya berjumpa dengan rakan baik saya yang baru sahaja berhenti kerja sebab telah berjaya dengan program ini. Purata masa yang diambil untuk mencapai pendapatan bulanan sebanyak RM5000 ialah 3 hingga 6 bulan dan RM50,000 ialah 2 tahun sehingga 3 tahun. Percaya? Mungkin tidak sebelum anda mendengarnya. Tetapi saya tidak nafikan ada juga yang telah gagal disebabkan oleh tiada usaha yang berterusan. Tetapi percayakah anda bilangannya amatlah sedikit.

Jika berminat sila beritahu saya. Anda hanya perlu mendengar dahulu. Keputusan adalah ditangan anda! Manalah tahu mungkin rezeki anda ada di sini. Bila lagi hendak bermula? jgn hanya melihat kejayaan orang lain. Anda pun boleh berjaya!


kurang jelas kilk

Klik di sini:- PELUANG UNTUK ANDA BUKTIKAN.....

Berminat sila aturkan temujanji anda dan kami akan terus ke tempat anda untuk penjelasan lanjut
Nor Hasrin
Hp/+60127128727